This week we took a flower (a lilly) and we studied the different parts it has.
29 de maig 2015
25 de maig 2015
MAKING LUNGS: HOW TO BREATH
HELLO!
Welcome again to the experiments' world! Do you know that with only a bottle, rubber gloves and a little bit of patience we can make a repiratory system? It' very easy! We just make a hole at the bottom. We take two straws and we stick two rubber fingers at the end. We put them inside the bottle. We add the diafragm at the bottom (another glove) and here we are. We can see how the rubber fingers are filled with air and then become empty again.
Welcome again to the experiments' world! Do you know that with only a bottle, rubber gloves and a little bit of patience we can make a repiratory system? It' very easy! We just make a hole at the bottom. We take two straws and we stick two rubber fingers at the end. We put them inside the bottle. We add the diafragm at the bottom (another glove) and here we are. We can see how the rubber fingers are filled with air and then become empty again.
21 de maig 2015
Trobada Esportiva de 6è
Els alumnes de 6è van prendre part el dimecres 13 de maig de la X Trobada Esportiva de 6è, organitzada per les escoles públiques de la ciutat.
La trobada es va celebrar, un any més, al complex esportiu de Palau Sacosta, i els alumnes varen poder practicar handbol, voleibol, rugbi, bàsquet i activitats de ball.
La trobada es va celebrar, un any més, al complex esportiu de Palau Sacosta, i els alumnes varen poder practicar handbol, voleibol, rugbi, bàsquet i activitats de ball.
Etiquetes de comentaris:
2003,
6è,
Curs 2014/2015,
Esport
Jocs Florals 2015
El passat 23 d'abril, es varen repartir els premis als alumnes amb obres guardonades als Jocs Florals de l'escola.
Fotografia dels alumnes premiats, amb el director de l'escola, Josep Moret. D'esquerra a dreta: Andreu Ribes (6è A), Pol Tonietti (6è B), Laura Carreras (6è B), Roger Meya (6è A), Laia Vilà (5è B) i Ona Domènech (5è A).
Etiquetes de comentaris:
2003,
2004,
5è,
6è,
Curs 2014/2015,
Setmana Cultural
Apadrinament Lector
En motiu de la setmana cultural, el dimarts 21 d'abril vam realitzar per segon curs consecutiu, un apadrinament lector, en el qual alumnes grans i petits de l'escola van compartir bons moments, explicant i escoltant contes. L'activitat va resultar molt enriquidora i divertida per tots ells.
Etiquetes de comentaris:
2004,
5è,
Curs 2014/2015,
Setmana Cultural
16 d’abr. 2015
Teatre en anglès, "Frankenstein"
El passat dimarts 14 d'abril, els alumnes de 5è curs van anar a la sala "La Planeta" a veure l'obra "Frankenstein", de la companyia IPA Productions. La representació teatral, realitzada íntegrament en anglès va ser molt divertida i en ella, els actors van demanar la intervenció de membres del públic, nois i noies de diferents escoles gironines, alguns/es dels quals van sortir a l'escenari.
A les classes d'Anglès prèvies, els alumnes ja havien anat treballant continguts clau amb l'Isabel, fet que va permetre la comprensió absoluta de l'obra i la participació activa com a membres del públic.
A les classes d'Anglès prèvies, els alumnes ja havien anat treballant continguts clau amb l'Isabel, fet que va permetre la comprensió absoluta de l'obra i la participació activa com a membres del públic.
Etiquetes de comentaris:
2004,
5è,
Curs 2014/2015,
Teatre
Educació Física als parc urbans del nostre entorn
Durant algunes sessions d'Educació Física d'aquest mes d'abril, els alumnes de 5è curs estan realitzant activitats als parcs de l'entorn de l'escola (Parc del Migdia i Plaça Josep Irla). Aquestes sessions estan englobades dins el projecte de Final de Grau de la Laura (mestra d'EF en pràctiques) i tenen com a objectiu la millora de les qualitats físiques bàsiques.
Per tal de que la recollida de dades sigui el més objectiva possible, es fa ús d'algunes opcions que ofereixen les noves tecnologies, amb GPS per tal de mesurar velocitats i distàncies recorregudes, podòmetres per comptar el nombre de passes i pulsòmetres per controlar la freqüència cardíaca durant l'activitat.
A més a més, aquestes activitats ens ajuden a redescobrir l'entorn més proper a l'escola i establir vincles amb aprenentatges realitzats en altres assignatures, especialment de les àrees de Medi Natural.
Per tal de que la recollida de dades sigui el més objectiva possible, es fa ús d'algunes opcions que ofereixen les noves tecnologies, amb GPS per tal de mesurar velocitats i distàncies recorregudes, podòmetres per comptar el nombre de passes i pulsòmetres per controlar la freqüència cardíaca durant l'activitat.
A més a més, aquestes activitats ens ajuden a redescobrir l'entorn més proper a l'escola i establir vincles amb aprenentatges realitzats en altres assignatures, especialment de les àrees de Medi Natural.
Etiquetes de comentaris:
2004,
5è,
Curs 2014/2015,
Esport
Subscriure's a:
Missatges (Atom)