15 d’oct. 2014

Colònies de 5è

El passat dijous i divendres 9 i 10 d'octubre, els alumnes de 5è vam anar de colònies. Vam sortir a les 9h de l'escola en direcció als Aiguamolls de l'Empordà, on vam fer una bona passejada, on vam aprendre molt sobre animals i plantes que habiten la zona.

Al migdia vam anar cap a l'alberg de l'Escala, on vam dinar. A la tarda, vam anar a descobrir el poble de Sant Martí d'Empúries i la seva relació amb els romans. Abans però, vam caminar fent un agradable recorregut, vorejant la costa, passant per la platja i la zona de roques, on vam descobrir més plantes.

Al vespre, després de tornar a l'alberg, vam jugar a la platja i, com que feia molt bon temps, hi va haver qui fins i tot es va remullar una mica. Tot seguit cap a la dutxa i a sopar.

A la nit, vam fer un divertit joc de nit que consistia en realitzar diverses proves i finalment, una actuació per grups, fins que vam anar a dormir.

L'endemà divendres vam visitar les Ruïnes d'Empúries. La visita va ser teatralitzada i va resultar molt entretinguda i divertida. Després de la visita vam anar a l'alberg a dinar i a recollir les maletes per tornar cap a Girona.

Van ser dos dies fantàstics!